Klachtenregeling2021-01-04T17:50:24+00:00

Klachten Regeling

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent over wat ik doe/ gedaan heb. Ik ben ook ‘maar een mens’ en niet perfect, dus ik sta dan ook volledig open voor feedback. Ga hierover alsjeblieft het gesprek aan met mij. Ik doe mijn uiterste best om dit samen met jou op te lossen!

Vervolgens kan het natuurlijk gebeuren dat we hier niet uit komen. Je kunt je dan wenden tot  Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg biedt een luisterend oor, vakkundige bemiddeling en onafhankelijk advies. Dus met hen gaan we er zeker uitkomen.

Eventuele aansprakelijkheid is geldig tot maximaal het gefactureerde bedrag in een kwestie, mocht blijken dat er sprake is van aansprakelijkheid.

Je kunt bij mij terecht komen als particuliere klant, maar ook via PGB (Jeugdwet) en als volwassene (WMO), via mijn eigen praktijk of via VoegT. Hiervoor zijn de volgende documenten van toepassing.

Blog

Specialisaties