Tips bij Hooggevoeligheid2018-10-19T13:12:02+00:00

Tips bij Hooggevoeligheid

Er gebeurt zoveel op een dag dat je hoofd soms even vol zit. Je hoofd kan zelfs zo vol zitten dat je niet meer weet wat je met jezelf aan moet! Je kunt dan boos worden, om niets! Of heel verdrietig terwijl je niet weet waar dit vandaan komt.

Als je op de blauwe link klikt krijg je 5 tips om te ontladen bij overprikkeling (zo noem je dat wanneer je hoofd te vol zit en je niet meer weet wat je moet doen). Soms heb je een momentje nodig voor jezelf. Je wordt dan zo moe van alles wat je oppikt van iedereen om je heen en je raakt jezelf een beetje kwijt. Dit kan voelen als je eenzaam of alleen voelen, of als een raar kriebelend gevoel in je buik. Misschien voelt het bij jou nog wel anders.
In de  groene link  krijg je 5 tips om bij jezelf te komen of te blijven.
Wil je graag lezen over hooggevoeligheid dan vind je onder de roze link tips voor kinderen en onder de grijze link tips voor ouders / leerkrachten.
Als hooggevoelig kind kun je best veel piekeren, over van alles en nog wat. En dat is niet altijd fijn. In de rode link vind je tips om te kunnen stoppen met piekeren.

5 tips HG om te ontladen bij overprikkeling

5 tips HG om bij jezelf te blijven

6 tips HG om te lezen voor kinderen

5 tips HG om te lezen voor ouders – leerkrachten

5 tips HG om te stoppen met piekeren

Blog

Specialisaties